Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 11, 2010
Image Size
28.8 MB
Resolution
960×650
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,753
Favourites
107 (who?)
Comments
23
Downloads
28
×
My newest Addition to my halo screenshots series but my first in the Halo Reach Beta. I was kinda lazy on this one, so no nice menu and stuff but I still hope you enjoy :D
-----------------------------------
And it might take a bit to load but if you don't feel like waiting you can watch it on youtube here [link]
Add a Comment:
 
:iconfeildmarshallwolf:
FeildMarshallWolf Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist Artist
LOL i like the one part where the elite looked like it was punching another elite in the kidney! :icondragonlaughplz:
dunno
Reply
:icondilllonpariseau:
dilllonpariseau Featured By Owner Jun 6, 2012  Student Traditional Artist
thos pic were great made me happy in a heart beat grate job
Reply
:icongoldenblackdragoon:
Goldenblackdragoon Featured By Owner Aug 14, 2011
good work
Reply
:iconspyro-cynderfan:
Spyro-Cynderfan Featured By Owner Apr 3, 2011   Photographer
Nice!!! How did you get the shots!? Bungie.net?
Reply
:iconkf22:
KF22 Featured By Owner Apr 3, 2011  Hobbyist Filmographer
Yeah, I took them all myself, and use bungie.net to download them to my computer
Reply
:iconspyro-cynderfan:
Spyro-Cynderfan Featured By Owner Apr 6, 2011   Photographer
Nice! Want a game of Reach later then? add Iv Hawkz vI and send a little message because i get lots of random freind requests. Maybe do some Infection or something. =D
Reply
:iconblaster884:
blaster884 Featured By Owner Jan 23, 2011
for "If you snipe a man in the crotch," can anyone see a Dragonball Z reference? (SPECIAL BEAM CANNON!!)
Reply
:icontwelvetailedwolf:
TwelveTailedWolf Featured By Owner Nov 23, 2010
Haha funny screenshots. Very amusing XD.
Reply
:iconkayogon:
Kayogon Featured By Owner Oct 24, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I LOVE REACH!!!! :D BUT THE ENDINGS SO SAD!!!!! D:
Reply
:iconasliceofemmapie:
ASliceOfEmmaPie Featured By Owner Oct 9, 2010
LOL, Awesome!!!
Reply
Add a Comment: